Students

継続的なピア・フィードバック活動が学習者に与える影響 ―ベトナムにおける「即興スピーチ」指導を事例として―

Thesis Defense Summary

Name: Nguyen Song Lan Anh
Degree Title: Ph.D. in Japanese Language Education
Date of Conferment: January 21, 2015
Title of Dissertation: 継続的なピア・フィードバック活動が学習者に与える影響 ―ベトナムにおける「即興スピーチ」指導を事例として―
Chief Examiner: Hiroshi Usami(National Institute for Japanese Language and Linguistics)
Committee: Naoyuki Kitani(Japan Foundation)、Yoshiko Kubota(Japan Foundation)、Natsuho Iwata、Tatsuo Oyama、Aya Kondoh(Reitaku University)

 Summary and Report is here

 

7-22-1 Roppongi, Minato-ku, Tokyo 106-8677

TEL : +81-(0)3-6439-6000     
FAX : +81-(0)3-6439-6010

PAGE TOP

Print Out

~